Ga direct naar: Hoofdnavigatie
Ga direct naar: Inhoud
Alle bronnen

Popular culture and mass communication in twentieth-century France

1992

Examining modern and contemporary French culture, this volume includes essays on: changing trends in government evaluation of culture; the proletarian writers and journalism in the 1930s; radio and cinema; and popular cultural activities such as horse-racing, war-memorials, and comic strips. Includes bibliographical references (pages 259-272) and index. v, 287 pages ; 24 cm

Vervaardiger
  • Chapman, Rosemary, 1951-
Collectie
  • NIOD Bibliotheek
Type
  • Text
Identificatienummer van NIOD Instituut voor Oorlogs-, Holocaust- en Genocidestudies
  • ocm25628662
Trefwoorden
  • Mass media--France.
  • Popular culture--France--History--20th century.
Disclaimer over kwetsend taalgebruik

Bij bronnen vindt u soms teksten met termen die we tegenwoordig niet meer zouden gebruiken, omdat ze als kwetsend of uitsluitend worden ervaren.Lees meer

Ontvang onze nieuwsbrief
De Oorlogsbronnen.nl nieuwsbrief bevat een overzicht van de meest interessante en relevante onderwerpen, artikelen en bronnen van dit moment.
WO2NETMinisterie van volksgezondheid, welzijn en sportVFonds
Contact

Vijzelstraat 32
1017 HL Amsterdam

info@oorlogsbronnen.nlPers en media
Deze website is bekroond met:Deze website is bekroond met 3 DIA awardsDeze website is bekroond met 4 Lovie awards